Hogyan, s mint hozzuk ezt létre, szóval prioritások, kivitelezési fázisok
Bár a rekonstrukció során négy csoportra osztottuk a feladatokat, ezeket szerves egységként kell kezelni. Elsődleges feladat a technológia megtervezése, megterveztetése. Erre meghívásos alapon érkeznek beruházók, kikkel egyeztetni kell a tanműhely kívánalmait, a meghívott tervezők megoldásait, majd közösen kialakítani a jövőbeli technológiát, mi a jelenlegi berendezések felújításával, meglévő technológiák, és azok kiszolgáló egységeinek megszüntetésével, áttervezésével, új, vagy átalakított berendezések rendszerbeállításával jár.
Az elkészült tervekhez kell igazítani a tanműhely elektromos rendszerének felújítását, áttervezését, így a feladatra vállalkozók már a tanműhely jövőbeli villamos energiai felhasználásával képesek megtervezni az új rendszert.
Ezt követően leszünk képesek arra, hogy az épületrekonstrukció megtervezésének fázisába lépjünk, és egy konkrét elképzelést (leendő helyszínrajzot) tudjunk a felújításra jelentkezők elé tárni, mi tartalmazza a burkolatok, nyílászárók cseréjét, tantermek átjárhatóságát, tanári szoba felújítását.
A kivitelezés természetesen megváltozott sorrendben, az elektromos hálózati munkákkal, majd az épület rekonstrukciójával veszi kezdetét, és a gyártási rendszer felújítási munkálataival zárul. Mindezen beruházás összességének igazodnia kell az iskola tanítási rendjéhez, az oktatási szünet időszakjaihoz.
A beruházók kiválasztása minden esetben a referenciamunkájuk, az együttműködési hajlandóságuk, konstruktív ötleteik, és a vállalt munkájuk garancia feltételének, nem utolsó sorban árának vizsgálatával, ezen tényezők összhangjának megléte esetén történik.
Jelen helyzetünk képekben